Vakantie !

03-07-2013 16:29

Hee knappe knapperds,

Ik heb vandaag, eindelijk, mijn rapport opgehaald. Ik ben over naar VWO2 ! In your face, bitches. Hahaha, ach, ik ben echt heel blij, want mijn leraren zeiden in groep 8 dat ik naar vmbo T+ , of havo als ik heel erg mijn best deed. En nu ga ik naar VWO2 ! *Party* . 

 

Vandaag was dus echt het laatste dagje van klas 1. Ik had een super leuke klas en heb heel veel lol gehad. Onze klas wordt nu gesplitst maar het grootste deel blijft wel bij elkaar. Het was een mooi begin van de middelbare. 

Voor de mensen die al vakantie hebben: Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ik hoop dat het hier in Nederland wat beter weer wordt. 

& Voor de mensen die nog geen vakantie hebben: HAHAHA LEKKER PUH. Maar ik wens je alsnog alvast een fijne vakantie!  

 

Dikke kusss