Make-up of the day

04-07-2013 16:12

Vandaag heb ik wat ge-experimenteerd met mijn make-up palet. Meestal doe ik naar school alleen wat eyeliner en lichte oogschaduw omdat ik het anders wat te heavy vind, het is maar een schooldag. Ik doe wel altijd lipgloss van het merk 'Sexy Mother Pucker' uit Engeland op. Vandaag heb ik een naturelle op : licht bruine oogschaduw met knal rode lippenstift. 

Ik heb mijn ogen wat minder heavy gedaan omdat ik knalrode lippen heb. Ik heb op mijn ogen licht bruine oogschaduw met bruine eyeliner en mascara. Ik combineerde een goude oogschaduw met een wat donkere oogschaduw zodat de naturelle look wat bijzonderder ging lijken. Achteraf is het een redelijk normale look geworden. 

Ik heb geen foundation  op. Eigenlijk heb ik nooit foundation op omdat ik een hele gevoelige huid heb. Ik heb nog geen goede foundation gevonden. Ik ga deze zomervakantie kijken voor een goede foundation waar mijn huid niet van streek van raakt. Eigenlijk heb ik niet echt een heel erg onzuivere huid, dus foundation is niet noodzakelijk. 

 

Alle gebruikte producten op een rij: 

- NYX kleurenpalet

- Hema eyeliner, bruin

- Lacome mascara, zwart

- Rimmel mascara, zwart

- MaxFactor lippenstifs, rood 

 

Question of the day: Doe jij wel is wat meer kleur in je naturelle look, zodat je look kleurrijker is?