Make-up of the day 3

27-07-2013 15:28

Heeei ! 

Vandaag heb ik besloten, omdat er vandaag bezoek komt, een derde 'Make-up of the day' te doen. Ik heb gewoon een bruine look gekozen, omdat ik dit mooier bij mezelf vind dan een hele kleurrijke look. Hier komt hij: 

Ik heb eerst eye-shadow base op mijn gehele ooglid tot mijn wenkbrauw gedaan. Daarna over hetzelfde gedeelte witte oogschaduw (highlighter). Ik heb toen tot de arcadeboog een lichtbruine, zat tegen goud aan, oogschaduw opgedaan. Daarna heb ik op de buitenste hoek tot het midden van mijn ooglid een donker bruin gedaan. Ik heb de donker bruine oogschaduw een beetje naar de buitenkant van mijn wenkbrauw getrokken. 

Daarna heb ik met eyeliner een cat-eye lijntje gemaakt. Daarna natuurlijk gewoon mascara. 

Alle producten op een rijtje:

Mascara van Lancome

Mascara van Rimmel

Oogschaduw van een merk uit Spanje

Oogschaduw van een NYX kleurenpalet

Eyeliner van de Body Shop

Lipgloss van Bourjois (48)

 

Dan ga ik nu gezellig doen bij de visite beneden ! 

xoxo Fleur