Make-up of the day 2

14-07-2013 15:57

Heei !

Ik heb besloten om vandaag nog een ''Make-up Of The Day'' te doen. Ik heb meestal dezelfde make-up op, zwarte eyeliner, wat goude/licht bruine oogschaduw en zwarte mascara, maar soms wil ik het net een beetje anders. Vandaag heb ik mijn inspiratie gehaald van Pinterest. Zie hier mijn resultaten: 

Ik ben begonnen met wat blauwe oogschaduw in de binnenste hoek van mijn oog. Daarna heb ik wat bruine oogschaduw in de buitenste ooghoek gedaan. Toen heb ik dat in elkaar laten blenden. 

Daarna heb ik een dun lijntje met zwarte oogpotlood tegen mijn wimperrand aangezet. 

 

After that, heb ik een wat lichtere, blauwe oogschaduw in de binnenste hoek van mijn oog gedaan, nu naar onder lopend. Naast de lichtere, blauwe oogschaduw deed ik dezelfde bruin als op je ooglid, onder mijn oog met een kwastje. Ook dat heb ik weer in elkaar laten blenden.

En natuurlijk als laatste, heb ik een heel klein beetje zwarte mascara op mijn wimpers gedaan, boven en onder. 

Alle producten op een rijtje: 

Blauwe oogschaduw van Rimmel. 

Bruine oogschaduw uit mijn NYX kleurenpalet. 

Zwarte mascara van Rimmel

Kwastjes van Hema

 

xoxo Fleuur