Etos & De Tuinen

16-07-2013 19:52

Hee iedereen !
 

Ik heb dus een nieuwe creme, tonic en reinigingsmelk gekocht. De tonic en reinigingsmelk heb ik van de Etos. En de creme van De Tuinen.  De tonic en reinigingsmelk zijn allebei, zoals op de verpakking staat, verzachtend. Ze zijn allebei voor een droge & gevoelige huid, wat ik heb. Ook zit in allebei aloë vera. Op de achterkant van de reinigingsmelk staat dit: 

''Deze verzachtende milde reiningsmelk voor de droge en gevoelige huid verwijdert effectief make-up, vuil en onzuiverheden. De verzachtende werking van aloë vera, shea butteren kamille voedt je huid en zorgt voor een fris gevoel. Etos Verzachtende Reinigingsmelk reinigt grondig en is toch zacht voor je gezicht.'' 

Nou, als dit allemaal écht zo is, voelt mijn huid straks als een babyhuidje. Op de achterkant van de tonic staat: 

''Deze verzachtende alcoholvrije tonic speciaal voor de droge en gevoelige huid reinigt tot diep in de poriën en verwijdert onzuiverheden. De toegevoegde aloë vera, panthenol en kamille zijn mild voor je huid. Etos Verzachtende Tonic geeft je huid een zacht en fris gevoel.''

Oke, als ik dit allemaal mag geloven heb je dus helemaal geen duur spul nodig om je huid schoon te houden. 

Mijn dag&nacht, dode zee creme met hypo-allergeen hydrateert en berschermt de huid. Deze is speciaal voor de droge, soms rode en gevoelige huid. Het lijkt of deze creme speciaal voor mij is gemaakt ! Ik heb dit namelijk allemaal. Het is een beetje een vettige creme, daarom heb ik ook besloten om hem alleen 's nachts te dragen, wat nu ook een stuk verstandiger is aangezien de zon vaak schijnt. 

Dat waren mijn nieuwe producten !
 

xoxo Fleur